- -14,44%
Предни чистачки Sheron тип банан за Saab 9-3 Cabriolet (08.03-08.07) - Комплект 2 броя
- Размери: 575мм / 575мм.
- Тип "Банан".
- Чистачки Sheron от серията Uni Flat.
- Захвата на чистачката се осъществява с мултифункционален адаптер.
- Гарантирано почистват по целия обсег на перото, без замазване.
- Производител: Sheron - Чехия.
*Офертата важи до: 15-10-2024 или до изчерпване на количествата.
За какво служи този продукт, защо да си купя?
Случвало ли Ви се е да вали толкова силно, че да не виждате нищо през предното и задното си стъкло? Ако отговорът е “да”, то висококачествените чистачки, които предлагаме са необходимост за Вас. Осигуряват видимост и премахват дъжд и сняг от прозорците, без да оставят неминати участъци, като са изключително важни за Вашата БЕЗОПАСНОСТ. Също така премахват прах, мръсотия и насекоми, които се натрупват на стъклото по време на движение. Макар и някои хора да не осъзнават нуждата от тях, без тях можете да изложите живота си на риск. Осигурете си безопасност по време на път с чистачки от BestAuto.
Чистачките универсални ли са, ще станат ли на моя Saab?
Не, чистачките не са универсални. Подходящи са за Saab 9-3 Cabriolet (08.03-08.07), което гарантира тяхното перфектно пасване. Имат следните размери: 575мм / 575мм.
Какво съдържа комплектът?
Комплектът се състои от 2 броя чистачки. А в знак на благодарност за това, че ни се доверявате, освен многобройните отстъпки, ще получите и малък символичен подарък.
Ще се повредят ли от различните метеорологични условия? Как да ги използвам правилно?
Не, чистачките не са сезонен продукт и могат да бъдат използвани целогодишно. Не се развалят при дъжд или сняг, както и от силно напичане на слънце. Не се повреждат при измиване на колата на автомивка.
Марковите чистачки са изградени от висококачествени материали и имат 40% процента по-дълга продължителност на експлоатация в сравнение с бюджетните такива. Всяка нова чистачка в началото работи добре, но погледнато в по-дълъг период от време, по-скъпата чистачка се представя повече от задоволително (особено в зимни условия) и е най-честият и правилен избор на редица наши клиенти.
А ето и няколко съвета за правилното им използване:
-Когато използвате чистачките на предното стъкло, уверете се, че предното стъкло е напълно намокрено с вода или течност за чистачки, преди да пуснете чистачките. Избърсването на сухо предно стъкло може да предизвика тракане и/или скърцане.
-Ако очаквате сняг или лед, издърпайте чистачките нагоре от предното стъкло, за да предотвратите натрупването на лед върху чистачките и да ги предпазите от залепване на предното стъкло.
-Въпреки че чистачките вършат добра работа при избърсване на пресен прах, преминаването на чистачките върху замръзнал сняг и лед може да ги повреди. Не забравяйте да разтопите или изстържете леда, преди да пуснете чистачките.
Кои са факторите, водещи до развалянето им?
Факторите, които влияят зле на чистачките и водят до тяхното разваляне са:
-Екстремни температури;
-Мръсотия и прах, заседнали в остриетата;
-Дългосрочно излагане на ултравиолетова радиация;
-Контакт с киселинен дъжд;
-Корозия поради контакт със солена вода.
Лесно ли се поставят и почистват?
Основно процесът на монтиране и демонтиране на чистачките е идентичен за по-голямата част от автомобилите. Въпреки това съществуват модели автомобили, при които тази операция има своите особености. Подмяната е лесна, но за да бъде тя още по-лесна, ние от BestAuto сме на разположение да подменим Вашите стари чистачки с висококачествени във всеки наш търговски обект.
Ако искате да го направите сами, това са стъпките:
-За да отстраните старите чистачки, повдигнете рамото на чистачката от предното стъкло.
-Поставете мека кърпа на мястото, където лежи чистачката върху предното стъкло, докато извършвате подмяната. По този начин ще предпазите предното стъкло от спукване при неволно връщане на рамото без чистачка.
-Монтирайте новата чистачка.
-Премахнете меката кърпа от предното стъкло.
-Спуснете бавно рамото на чистачката.
-Повторете същото за другата чистачка.
Един от начините да помогнете на своите чистачки да издържат по-дълго и да подобрите работата им е да ги почистите! Използвайте чисти парцали и топла сапунена вода, за да почистите чистачките. След това избършете ръба на острието с кърпа, потопена в алкохол, за да отстраните останалата мръсотия.
За най-добра работа на чистачките, мийте предното си стъкло редовно, за да отстраните мръсотията. Натрупаната мръсотия не само ще повреди чистачките, но и ще се размаже по предното стъкло и ще затрудни видимостта.
Трябва също да поддържате течността за чистачки долята.Това е полезно, когато трябва да измиете насекоми, мръсотия или други отпадъци, докато шофирате. Нашата препоръка е да използвате лятната течност на SHERON и зимната течност на CARBONAX®.
Целият процес на монтиране може да видите във видеата по долу.
От какви материали са изградени?
Чистачките са изградени от две скрити метални релси от неръждаема стомана, които поддържат перото и осигуряват равномерен натиск и почистване, дори при високи скорости.
Как да разбера дали чистачките ми са за смяна?
Дори и да сте с първокачествени чистачки, те са една доста използвана част от автомобила и трябва да бъдат сменяни на всеки 6 месеца до 1 година, в зависимост от качеството им и метеорологичните условия, на които сте пътували, за да се избегне счупване в неподходящ момент. Това са няколко признака, които показват, че това време е дошло:
-Чува се скърцане или тракане при употреба;
-Оставят ивици от влага върху стъклото;
-Видимостта при шофиране е много намалена, при работещи чистачки;
- Пукнатини, разкъсвания или липсващи части от едната. Когато това се случи, не само стават неефективни, но и могат да повредят стъклото Ви.
Направете малка инвестиция за висока безопасност!
Как да разбера размера на чистачките ми?
Чистачките се предлагат в много различни размери, и за една и съща кола може да съществува повече от един размер.
Вариантите за проверка са няколко:
-Прочетете ръководството на автомобила си;
-Измерете настоящите си чистачки;
-Поискайте помощ в магазин на BestAuto или се обадете на някой от посочените в сайта телефонни номера.
Каква е разликата между обикновените чистачки и чистачките тип “банан”?
Обикновените чистачки на предното стъкло имат метална или пластмасова конструкция, към която посредством шарнири е прикрепена гумена лента за почистване.. Осигуряват между 4 и 8 точки на натиск върху предното стъкло. Основен недостатък е, че шарнирите и други елементи са подложени на износване и измръзване.
Чистачките тип „банан“ са проектирани според кривината на стъклото. Те са по-модерни и прилепват по цялата дължина. При този вид чистачки има стотици контактни точки, което дава равномерен постоянен натиск и по-добро почистване. По-плоската аеродинамична форма намалява шума от вятъра и ги прави по-устойчиви срещу повдигане от вятър. В конструкцията няма открити метални части, заради което се препоръчват през зимата.
Какви са предимствата?
Чистачките имат редица предимства, като някои от тях са:
-Пасват перфектно на модела;
-Направени са от висококачествени материали;
-Издръжливи са;
-Справят се страхотно с мръсотиите и метеорологични условия като дъжд и сняг;
-Имат аеродинамична форма;
-Подобряват видимостта.
Какви са недостатъците?
Като недостатък бихме определили цената, но да не пропускаме факта, че това е продукт, който се отплаща напред във времето и е верен помощник с оглед на превенцията и пътната безопасност. Предлаганите от нас чистачки са с най-добро съотношение на качество и цена, което съществува на пазара и може да се определи като много добра инвестиция.
Как да достигна до повече продукти, подходящи за моя автомобил?
Много е лесно! Използвайте търсачката/падащото меню. Избирайки марката, модела и годината на Вашия автомобил, ще се натъкнете на много полезни продукти, които имаме в наличност, за да подобрим вида му.
Къде мога да намеря информационни видеа за продуктите Ви?
За информационни и забавни видеа, харесайте страницата ни във Facebook, абонирайте се за канала ни в YouTube, последвайте ни в Instagram, TikTok и LinkedIn.
Ако сте останали доволни от нашите услуги или има какво да споделите, оценете ни в Google. Вашето мнение е важно за нас!
Защо да избера BestAuto? Какви са ползите?
Избирайки BestAuto, Вие не само получавате продукти с ГАРАНТИРАНО качество, но и редица отстъпки:
• Всеки регистриран потребител става част от нашата програма „ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ“ и автоматично получава стартова виртуална карта клуб BESTAUTО, която дава 6,44% отстъпка на всеки един артикул в сайта. Регистрацията НЕ е обвързана с покупка.
• Завъртайки колелото на играта “БОНУС НА ДЕНЯ”, печелите бонус точки, които се използват за поръчки над 55,44лв. Играта е само за регистрирани потребители. Вижте пълните условия тук.
• При завършване на поръчката, всеки клиент получава допълнителни персонализирани отстъпки на артикули, които биха помогнали за грижата и завършения вид на автомобила.
• За сума над 39,44лв. получавате БЕЗПЛАТНА доставка с опцията "преглед и тест" преди плащане + малък, символичен подарък.
• При пазаруване във физическите магазини получавате КЛУБНА КАРТА за допълнителна отстъпка, както и съдействие от продавач-консултант.
• При използване на промокод "OnlyBest" или промокод на някой инфлуенсър, получавате още 6,44% отстъпка.
• Изтегляйки мобилното приложение (налично в App Store и Google Play), освен още по-добро преживяване, ще получите и допълнителни ЕКСКЛУЗИВНИ бонуси…и то само на един клик разстояние.
Мога ли да получа поръчаните продукти във физически магазин на BestAuto? Изпращате ли чрез куриерски фирми?
Поръчвайки от нашия сайт, имате 5 опции за избиране на метод за доставка, като ние работим с куриерска фирма Еконт. Опциите са:
• Доставка до офис на Еконт.
• Доставка с куриер до адрес.
Като регистриран потребител,Вие имате свободата да разглеждате в сайта всички продукти, виждайки цената им и % отстъпка, да добавяте в количката и за финал да промените решението си и да заявите взимането им на място от наш физически магазин:
• Доставка до магазина ни в гр.София - Люлин.
• Доставка до магазина ни в гр.София - Студентски град.
• Доставка до магазина ни в гр.Пловдив.
Как да поръчам?
Поръчка онлайн чрез каталога на bestauto.bg.
1. Изберете продукт от каталога на bestauto.bg.bg
2. Натиснете бутона "Добави към количката" като предварително сте избрали количеството за поръчване. Артикулът се зарежда във вашата пазарска количка.
3. Отваря се страницата с добавения в количката продукт със съответното количество.
4. Ако искате да добавяте още продукти в количката натиснете бутона "Продължи с пазаруването".
5. След като сте добавили желаните продукти в количката следва да завършите поръчката с натискането на бутона "Поръчай".
6. Следва да създатете своя акаунт в BESTAUTO.
7. След тази стъпка следва да изберете метод за доставка и плащане.
8. За да финализирате поръчката натиснете бутона "Потвърждавам поръчката".
9. Когато всички стъпки са изпълнени ще получите на Вашата електронна поща е-mail с потвърждение за успешно завършената поръчка.
Поръчка по телефон: 0887 000 004 / 0896 000 004 / 0876 000 004
Поръчка по Skype: bestauto.bg
Поръчка по e-mail: shop@bestauto.bg
Необходимо е да посочите в e-maila каталожния номер на продукта, адрес за доставка, телефонен номер и Вашето име. Във възможно най-кратък срок ние ще ви отговорим за датата на доставка.
Общи условия
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА НА СТОКИ ЧРЕЗ УЕБСАЙТА ЗА ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ
С използването на интернет сайта BESTAUTO.BG, всяко негово меню, категория или подкатегория, секция или подсекция, както и с възникването, развитието и прекратяването на всяко правоотношение, породено вледствие на изпозлването на този уебсайт, Вие предоставяте Вашето съгласие да бъдете обвързани от настоящите Общи условия за ползване на уебсайта, както и от всички други условия, регламентиращи отделни правоотношения, обусловени от неговото ползване. При посочените в предходното изречение хипотези Вие също така предоставяте Вашето съгласие за събиране и използване на целите на уебсайта и обусловените от него правоотношения на предоставената от Вас лична информация.
Обвързването от Общите и профилираните условия е приложимо както към текущата конфигурация на сайта, така и към всички промени в него, направени под формата на допълнения и изменения или въвеждане на нови менюта, категории, секции и други. Ако не сте съгласни с изложеното или не желаете да предоставите Вашето съгласие за обвързване от Общите или специалните условия на сайта, не се разрешава да го посещавате, да го използвате, да го използвате или да сте страна в обусловени от него правоотношения.
Ако имате въпроси и/ или коментари във връзка с уебсайта на BESTAUTO.BG, можете да се свържете с нас чрез страницата ЗА КОНТАКТИ.
Общи условия на договорите за покупко-продажба от разстояние по смисъла на Закона за защита на потребителите между
"БЕСТ ШОПИНГ" , еднолично дружество с ограничена отговорност, регистрирано в град Пещера, ЕИК202483628 със седалище и адрес на управление град Пещера, ул. Иван Цвеев 16, наричано по-долу за краткост "ДОСТАВЧИК" от една страна,
и от друга - лицето, съгласило се с настоящите "Общи условия", наречено по-долу за краткост "ПОТРЕБИТЕЛ", във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите стоки чрез електронен магазин BESTAUTO.BG
Потребителят заявява, че е запознат с настоящите Общи условия за ползване и че всяко активно действие от негова страна или запазване на пасивно поведение, след като интернет сайтът BESTAUTO.BG е зареден в браузъра, представлява изрично електронно волеизявление по смисъла на Закона за електронния документ, че е съгласен с настоящите Общи условия за ползване.
- Активно действие представлява кликване/ натискане/ селектиране на електронна връзка или бутон в сайта на BESTAUTO.BG
- Запазването на пасивно поведение означава ненапускането на Сайта, след като той се е заредил в браузъра на Потребителя
- С приемане на настоящите Общи условия, Потребителят дава изричното си съгласие личните му данни да бъдат обработвани от „БЕСТ ШОПИНГ“ при спазване на изискванията на Закона за зашита на личните данни- както във връзка с настоящите Общи условия и използването на интернет сайта BESTAUTO.BG, така и по повод на дейността на „БЕСТ ШОПИНГ“.
1. Определения
Сайт- Домейн Bestauto.bg и неговите поддомейни.
Съдържанието има следното определение:
- Цялата информация на Сайта, която може да бъде посетена, гледана или така достъпна чрез използването на цифрово оборудване.
- Съдържанието на всяко електронно съобщение, изпратено на Потребител от Bestauto.bg по електронен път и/ или всяко друго налично средство за комуникация
- Информация за продуктите, услугите и/или тарифите, практикувани от Bestauto.bg в определен период от време.
Услуга- услугата е електронна търговия, водена изключително в публично достъпните части на Сайта, по отношение на предоставянето на възможност на Потребител да договаря продукти и/ или услуги, използвайки единствено електронни средства, включително и други средства за комуникация от разстояние.
Потребител - физическо лице, което има или получава достъп до Съдържанието чрез всякакви средства за комуникация (електронни, телефон и др.) или въз основа на споразумение за ползване между Bestauto.bg и него, което изисква създаването и използването на Профил.
Профил - съставен от електронна поща и парола, който позволява на един единствен Потребител достъп до ограничени области на Сайта, чрез който се извършва достъп до Услуга.
Клиент - лице, което има или получава достъп до Съдържанието и Услугата след създаване на Потребителски Профил.
Поръчка - електронен документ, който се явява форма на комуникация между Продавач и Купувач, с който Купувача изпраща на Продавача, чрез сайта, желанието да закупи Продукти или Услуги от Сайта.
Договор - настоящите Общи условия за ползване
Договор от разстояние-в съответствие с определението, съдържащо се в Наредба 34 от 04 Юни 2014г. за правата на Потребителите по договори, сключени с търговци, както и за изменение и допълнение на някои нормативни актове, чл. 2 т.7, както е формулиран в Директива 2011/83/ ЕС относно правата на потребителите: всеки договор, сключен между търговец и потребител в рамките на организирана система за продажби или за предоставяне на услуги от разстояние, без едновременно физическо присъствие на търговеца и на потребителя, с изключителното използване на едно или повече средства за комуникация от разстояние, до и включително момента, в който е сключен договорът;
Директива 2011/83/ ЕС относно правата на потребителите: всеки договор, сключен между търговец и потребител в рамките на организирана система за продажби или за предоставяне на услуги от разстояние, без едновременно физическо присъствие на търговеца и на потребителя, с изключителното използване на едно или повече средства за комуникация от разстояние, до и включително момента, в който е сключен договорът;
2. Обща информация
2.1 Документът определя реда и условията за ползване на Сайта/ Съдържанието/ Услугата от Потребителя или Клиента, ако той няма друг валиден договор за ползване, сключен между „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД и него.
2.2 Употребата, включително, но не само за достъп, посещение и разглеждане на Съдържанието/ Услугата, включва присъединяването на Потребител или Клиент към тези условия за ползване; Клиентът е длъжен да следи непрекъснато за Общите условия, които могат да бъдат актуализирани, изменени и допълнени. В случай на спорове се прилагат условията, валидни към момента на поръчката и съобщаването й в писмена форма до „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД
2.3 Достъпът до услугата се извършва изключително чрез достъп до публично достъпния сайт Bestauto.bg
3. Съдържание
3.1 Съдържанието, което е определено в преамбюла, включвайки, но без да се ограничава до лога, стилизирани изображения, търговски символи, статични изображения, динамични изображения, текст или мултимедийно съдържание, представени на Сайта, е изключителна собственост на „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД, като са му запазени всички права, придобити в това отношение, пряко или косвено (чрез лиценз за употреба и/ или публикуване)
3.2 На Потребителя или Клиента не му се позволява да копира,разпространява, публикува, прехвърля на трети лица, изменя и/или променя по друг начин, употребата, свързването към, излагането, включително всяко съдържание във всеки друг контекст, различен от първоначално замисления от Bestauto.bg, включване на всяко съдържание извън Сайта на Bestauto.bg, премахване на знаците, които отбелязват авторското право върху съдържанието, както и участието в трансфера, продажбата, разпространението на материали, осъществени чрез възпроизвеждане, променяне или показване на съдържанието, освен с изричното съгласие на Bestauto.bg
3.3 Потребител или Клиент може да копира, трансферира и/ или да използва Съдържанието само за лични или нетърговски цели, само ако те не противоречат на разпоредбите на този документ.
3.4 Забранено е всякакво използване на Съдържанието за цели, различни от онези, изрично разрешени с документа или от споразумението за употреба, които го придружават, ако има такова.
4. Контакт за Клиенти и Потребители
4.1 Bestauto.bg публикува на Сайта пълна и точна идентификационна и контактна информация за Клиента и Потребителя.
4.2 Чрез използването на формуляра за контакт или услуга на Сайта, Потребител или Клиент позволява автоматично Bestauto.bg да се свърже с него чрез всички налични средства, включително и електронни средства.
4.3 Клиентът изрично заявява, че предоставените данни за контакт (електронна поща, телефонен номер, адрес за доставка) му принадлежат и че ще бъдат използвани от Bestauto.bg за кореспонденция с Клиента.
5. Политика за онлайн продажби
5.1 Достъп до услугата
5.2 Достъпът до Услугата е позволен на всеки Потребител, който притежава или си създаде профил в сайта.
5.3 За да се позволи достъп на Потребител до услугите е необходимо да приеме разпоредбите на Документа.
5.4 Всеки Потребител може да има един единствен Профил.
5.5 Потребителят може по всяко време да поиска заличаване на профила си. В този случай заличаването се извършва само след изпълнението на всички валидно подадени заявки и съответно заплащане на дължимите цена и разходи за доставка.
5.6 Bestauto.bg има право да анулира поръчка след предварително уведомяване на Клиента, без никакви задължения между страните и без някоя от страните да предяви иск обезщетение в следните ситуации:
- Грешка/ анулиране на онлайн транзакции
- Неприемане от страна на банката издател на картата на Клиента за сделката при онлайн плащания
- Предоставяне на непълни или неточни данни от страна на Клиента
- Дейността на Клиента може да навреди на сайта Bestauto.bg или на дружеството
- Последователни доставки, провалени по вина на Клиента
- Други основателни причини (необосновано създаване и анулиране на повече от три поръчки в срок от 30 дни)
6. Продукти и Услуги
6.1 Продуктите и/ или Услугите, закупени посредством услугата, са предназначени изключително за личната употреба на Клиента.
6.2 Всички тарифи за продуктите или услугите, представени на Сайта, са изразени в лева (BGN) и включват ДДС. Указаните цени на отделните стоки са за съответния брой и условията за безплатна доставка са валидни при покупки на стойност над 39.44 лева. Потребител, желаещ да заплати цената в чуждестранна валута по смисъла на Валутния закон, предприема действия по уговаряне с Представител на електронния магазин Bestauto.bg за изчисляването на точния размер на цената на заявената стока в съответната чуждестранна валута.
6.3 Bestauto.bg има право да променя цените по всяко време, без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.
6.4 При допуснати технически грешки от страна на потребителя в информацията, предоставена от него при извършване на поръчката, Bestauto.bg има правото да откаже изпълнението на поръчката, без да дължи обезщетение на потребителя. В случай на заплатени от страна на потребителя суми за определена поръчка/и, които по горните причини не могат да бъдат изпълнени, Bestauto.bg се задължава да ги възстанови.
6.5 Клиентските отстъпки не са валидни за продукти в промоция или с намалени цени.
6.6 Плащането на продукти и/или услуги, закупени чрез услугата, може да се извърши както онлайн с дебитна/кредитна карта, така и при доставка по куриер в брой.
6.7 Фактурата за закупените продукти се издава само в BGN като са употребени предоставените от Клиента информации в съответния формуляр. Bestauto.bg не отговаря за достоверността на информациите, предоставени от Клиента за фактура или за невъзможността за приспадане на разходи заради грешно подадените информации от Клиента.
6.8 В случай на онлайн плащания с карта, Bestauto.bg не е/ не може да бъде подведен под отговорност за никакви други допълнителни разходи, поднесени от Клиента, включително, но не само за таксите за превалутиране, прилагани от банката издател на неговата карта, ако валутата на издаването й се различава от BGN. Отговорността за това действие носи само Клиента.
7. Доставка
7.1 Заявената за покупка стока се доставя с подходящи съобразно вида й опаковка и транспорт на посочения от Потребителя адрес за доставка в достатъчен според обстоятелствата срок, уговорен между Подизпълнител на онлайн магазин Bestauto.bg и Потребителя.
7.2 “БЕСТ ШОПИНГ“ ООД не носи отговорност за забавяне или невъзможност за изпълнение, в случай, че това е по вина на куриера, извършващ доставката, или забавяне, породено от независещи от “БЕСТ ШОПИНГ“ ООД обстоятелства.
За поръчки на обща стойност на артикулите над 39,44лв доставката е БЕЗПЛАТНА до всяка точка на България, независимо дали е до адрес.
За поръчки на обща стойност на артикулите под 39,44лв цените на доставка са следните:
- До офис на Еконт - 6.44 лв
- До точен адрес на получателя: 11.44 лв
8. Отказване от договора и връщане на продукт
8.1 Клиентът може да върне продуктите, закупени по Договор и е в правото си да получи цялата сума заплатена за продуктите, в следните ситуации:
8.2 Продуктите имат груби повреди, които ги правят несъответни
8.3 Доставените продукти са различни спрямо направената поръчка
8.4 Продуктите имат производствени дефекти
8.5 Клиентът има право на отказ в 14-дневен срок, считано от датата на 1. Сключване на договора- при договор на услуги; 2. Приемане на стоките от Клиента или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента- при договор за продажба; 3. При доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която Клиента или трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента, приемане на последната партида или част.
8.6 Клиента на “БЕСТ ШОПИНГ“ ООД няма право да върне закупени продукти и/или няма право да претендира за каквито и да било обезщетения в следните ситуации:
8.7 Ако искането за връщане за всяка от ситуациите за намерение за връщане, която надвишава 14-дневния срок.
8.8 Ако даден продукт се връща на основанията предвидени в чл. 8.2, а върнатият продукт не е в същото състояние, в което е бил доставен (с всички документи и елементи, които го придружават)
8.9 Ако продуктите са изработени според спецификациите, представени от Клиента или ясно персонализирани
9. Спорове
9.1 Чрез използване/ посещение/разглеждане/ и др. на Сайта и/или всяко Съдържание, изпратено от „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД на Потребителя/ Клиента чрез достъп и/ или изпращане по различни начини, той се съгласява с разпоредбите от „Общи условия“.
9.2 Всеки спор по отношение на тези Общи условия, който може да възникне между Потребител/ Клиент и „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД, ще бъде разрешаван по взаимно съгласие.
9.3 Имайки предвид разпоредбите на Регламент (ЕС) №. 524/2013 за онлайн разрешаване на потребителските споровете и изменение на Регламент (ЕС) No. 2006/2004 и Директива 2009/22 / ЕС, „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД предлага на Потребителя/ Клиента възможността да избере начина за разрешаване на всякакви възможни спорове извънсъдебно, използвайки европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове (платформа SOL), дигитален инструмент, създаден от Европейската Комисия, за улеснение на решаването на спорове извънсъдебно независимо, безпристрастно, прозрачно, ефективно, бързо и справедливо ,спорове които се отнасят до договорните задължения, произтичащи от договори за продажба или за предоставяне на онлайн услуги за потребителите, който пребивават в Европейския Съюз и търговец със седалище в Европейския Съюз.
9.4 Този документ е съставен и ще се тълкува в съответствие с българското законодателство.
10. Контакт и друга информация
10.1 Въпроси или предложения във връзка със Сайта се приемат от „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД на телефон: 0887 00 00 04, от понеделник до петък, работно време: 09:30-19:00
НАДЗОРНИ ОРГАНИ
Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg , kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
Политика за Бисквитките (COOKIES) на BESTAUTO
Ние използваме бисквитки или подобни инструменти на нашия Сайт, за да подобрим неговото представяне и Вашето преживяване. Тази политика обяснява как правим това.
Какво са бисквитки?
Бисквитките са малки текстови файлове, които Сайтът може да запише на Вашия компютър или мобилно устройство, когато посещавате страница или сайт. Биксвитката ще помогне на сайта или на други сайтове да разпознаят Вашето устройство следващия път, когато го посетите. Web beacons или други подобни файлове могат да правят същото. Използваме термина Бисквитки в тази политика, за да назоваваме всички файлове, които събират информация по този начин.
Бисквитките изпълняват множество различни функции. Например, те ни помагат да запомним Вашето потребителско име или предпочитания, за да анализираме колко добре се представят нашите сайтове или дори ни позволяват да Ви препоръчаме съдържание, което смятаме, че ще бъде интересно за Вас.
Някои бисквитки съдържат лична информация- например, ако сте кликнали на „Запомни ме“, когато сте влизали в профила си, бисквитката ще запомни потребителското Ви име. Повечето бисквитки не събират информация, която може да Ви идентифицира, а по-скоро събират обща информация за това как потребителите достигат до нашия сайт и го използват.
Как да изключите бисквитките?
Всички съвременни браузъри Ви позволяват да промените настройките за бисквитки. Обикновено можете да намерите тези настройки в меню „опции“ или „предпочитания“ на Вашия браузър. За да сте наясно с тези настройки, следните може да използвате бутона „Помощ“ от менютата на Вашия браузър за повече детайли:
Cookie settings in Internet Explorer
Cookie settings in Firefox
Cookie settings in Chrome
Cookie settings in Safari web and iOS
Важно!!! Ако решите да спрете бисквитките, някои секции от нашия сайт може да не работят правилно.
Използва ли BESTAUTO бисквитки, които съдържат личните ми данни?
Не, бисквитките, които използваме са анонимни и не съдържат никакви лични данни.
Повече информация за това как бизнесът използва бисквитките е налична на: www.allaboutcookies.org
Ако имате някакви въпроси по отношение на тази Политика за бисквитки, свържете се с нас
Политика за поверителност
1. Обща информация
Фирма БЕСТ ШОПИНГ ООД е регистрарана като администратор на лични данни с идентификационен номер: 414229.
Тази „Политика на поверителност“ определя правилата, по които всички лични данни, които „БЕСТ ШОПИНГ“ ООД (наричани за краткост по-долу "онлайн магазин", "Bestauto", "ние" или "нас") събира от Вас или които Вие ни предоставяте, ще бъдат използвани от нас
Съветваме Ви да прочетете нашата „Политика за поверителност“ внимателно преди регистрация или онлайн поръчка.
Bestаuto има правото да променя „Политиката за поверителност“ по всяко време. Моля погледнете надписа „ПОСЛЕДНО ИЗМЕНЕНИЕ“ в началото на тази страница, за да видите кога тази „Политика“ е била изменяна за последен път.
Bestаuto има правото да променя „Политиката за поверителност“ по всяко време. Моля погледнете надписа „ПОСЛЕДНО ИЗМЕНЕНИЕ“ в началото на тази страница, за да видите кога тази „Политика“ е била изменяна за последен път.
С използването на САЙТА Потребителят се съгласява с тази ПОЛИТИКА. Ако Потребителят не е съгласен с тази Политика или не е съгласен с каквото и да е бъдещо изменение на тази Политика, Потребителят следва да преустанови използването на Сайта.
2. Информация, събрана за Вас
Информация, предоставена от Вас.
Събираме информацията, която ни предоставяте директно от Сайта- при направена регистрация или онлайн поръчка.
Информацията, която събираме може да включва данни, които Ви персонализират:
- Име и данни за контакт: Събираме името и фамилията Ви, както и телефон и други подобни данни за връзка.
- Удостоверения: Събираме пароли и подобни данни за сигурност и идентификация на акаунти.
- Съдържание: Събираме съдържанието на съобщенията, които ни изпращате като например извършена комуникация между Потребител и Bestauto
„БЕСТ ШОПИНГ“ ООД не изисква и не съхранява никаква информация относно банковата карта или карти на Клиента.
3. Използване на събраната информация
- Използваме предоставената от Вас информация за:
- Управление на Сайта, включително Вашата регистрация и акаунт.
- Идентификация на Вашия достъп до Сайта
- За предоставяне на персонализирано съдържание и информация
- Отговаряне на въпроси, коментари и съобщения
4. Разкриване на Ваша информация
Запазваме правото да използваме или разкриваме всяка информация, необходима и изискана по закон, наредба или друг нормативен акт или съдебно искане- за извършване на разследвания по клиентски искове и оплаквания или възможни нарушения на закона, за да защитим целостта на Сайта, за да изпълним Ваши искания или за да съдействаме при разследвания в наказателни производства.
Можем да разкрием личната Ви информация на трети страни:
- В случай, че продаваме или купуваме бизнес или активи. В такъв случай можем да разкрием личната Ви информация на съответния продавач или купувач на тези бизнес и активи.
- Ако ние или значителна част от нашите активи бъдат придобити от трети лица. В такъв случай личната информация за нашите клиенти ще бъде един от активите, които ще бъдат трансферирани.
5. Достъп до Вашата информация
Ако искате достъп, да актуализирате, промените или изтриете информация за Вас от нашата база данни (при спазване на приложимите законови изключения) или имате въпроси относно Политиката на поверителност, можете да се свържете с нас.
Имате право да поискате копие от личните данни, с които разполагаме за Вас, както и да поискате всякакви неточности в личните Ви данни да бъдат коригирани.
6. Защита на Вашите данни
Данните, които събираме от Вас, се обработват от персонал, който работи за нас. Всяка лична информация, която предоставяте, ще бъде защитена в нашите системи. Въпреки че правим всичко възможно, за да защитим личните Ви данни, не можем да гарантираме сигурността на данните, предавани към Сайта. Всяко предаване е Ваша собствена отговорност и риск. Щом получим информацията, използваме стриктни процедури и политика за поверителност за предотвратяване на неоторизиран достъп.
7. Връзка с нас
- Адрес на физически магазин: гр. София, ул. Околовръстен път 751, магазин BESTAUTO
- Лице за контакт: Александър Лилов
- Телефон за контакти: 0887 00 00 04
НАДЗОРНИ ОРГАНИ
Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg , kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
Онлайн решаване на спорове
Линк: www.ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show&lng=BG
Доставка и плащане
Доставка
Доставките се извършват в срок от 1 до 20 работни дни след като наш служител се свърже с клиента по телефона.
- Доставки не се извършват в Неделя и официални празници.
- Стоки се изпращат след потвърждение от клиента.
- Разходите по наложени платежи и застраховка са за сметка на Bestauto.bg
Работим с Econt Express (до поискване и до адрес ).
- За поръчки на обща стойност на артикулите над 39,44лв доставката е БЕЗПЛАТНА до всяка една точка на България, независимо дали е до адрес на получателя или до офис на Еконт.
- За поръчки на обща стойност на артикулите под 39,44лв цените на доставки са следните:
- До офис на ЕКОНТ: 6.44лв
- До точен адрес на получателя: 11.44лв
Отказ от стока по чл. 55 от ЗЗП всеки потребител има право да се откаже от закупената стока в срок от 14 дни от датата на покупката. Опаковката на стоката, както и самата стока не трябва да бъдат повредени или използвани от клиента. Разходите по транспорта за доставка и връщане на стоката се поемат от потребителя.
Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:
- Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.
- Цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.
- при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката,
Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.
Клиентът има право, без да дължи обезщетение, да се откаже от сключения договор в срок 7 дни, считано от деня, следващ получаването на стоката. В този случай, Клиентът трябва да върне стоката в запазена оригинална опаковка и с ненарушена цялост. При неизпълнение на това условие “bestauto.bg” си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването й от Клиента.
Плащане
Наложен платеж:
При доставка на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Купуване на изплащане чрез TBI Bank:
За да закупите стока на изплащане, минималната стойност на продукта или сбора им трябва да е 100лв. Когато сте избрали продукт на стойност над 100лв, до бутона "КУПИ"ще видите друг бутон "Купи с кредит TBI Bank". Когато имате сбор от продукти на стойност над 100лв и те са добавени в количката за пазаруване, вътре в нея има бутон "Купи с кредит TBI Bank". И в двата случая при натискането му ви отвежда на страница "Финансов калкулатор". Там посочвате за какъв срок искате да бъде изплатен избраният от Вас продукт/и на изплащане. Посочени са общия размер на кредита, каква ще бъде вноската, колко общо ще платите и годишния лихвен процент. След като сте сложили отметката, че се съгласявате с общите условия за онлайн покупка на кредит продължавате към следващата страница в която се попълват личните Ви данни. Когато ги изпратите с бутона изпрати заявката, ние от BESTAUTO.BG се свързваме с Вас за потвърждение и обсъждане на поръчката. Вашите данни след това се изпращат към TBI Bank за преглеждане. Техни служители се свързват с Вас по телефона. Предстои процеса на одобрение. Когато сте одобрени за кредита, ние се свързвваме с Вас пак по телефон. Условията за приемане на изпратена поръчка по куриер закупена на изплащане може да прочетете тук:
Всички цени посочени в сайта са с включено ДДС.
Купуване на изплащане чрез BNP Paribas:
За да закупите стока на изплащане, минималната стойност на продукта или сбора им трябва да е 100лв. Когато сте избрали продукт на стойност над 100лв, до бутона "КУПИ"ще видите друг бутон "Купи с кредит BNP Paribas". Когато имате сбор от продукти на стойност над 100лв и те са добавени в количката за пазаруване, вътре в нея има бутон "Купи с кредит BNP Paribas". И в двата случая при натискането му ви отвежда на страница "Финансов калкулатор". Там посочвате за какъв срок искате да бъде изплатен избраният от Вас продукт/и на изплащане. Посочени са общия размер на кредита, каква ще бъде вноската, колко общо ще платите и годишния лихвен процент. След като сте сложили отметката, че се съгласявате с общите условия за онлайн покупка на кредит продължавате към следващата страница в която се попълват личните Ви данни. Когато ги изпратите с бутона изпрати заявката, ние от BESTAUTO.BG се свързваме с Вас за потвърждение и обсъждане на поръчката. Вашите данни след това се изпращат към BNP Paribas за преглеждане. Техни служители се свързват с Вас по телефона. Предстои процеса на одобрение. Когато сте одобрени за кредита, ние се свързвваме с Вас пак по телефон. Условията за приемане на изпратена поръчка по куриер закупена на изплащане може да прочетете тук:
Всички цени посочени в сайта са с включено ДДС.
Гаранции и рекламации
Всички продукти, които имат предлагана гаранция от нашия сайт, са упоменати в съответния продукт.
Продуктите са нови, в оригинална опаковка.
Гаранциите предлагани от BESTAUTO.BG са на хартиен носител и се изпраща заедно с продукта.
За да приемем и обработим рекламация на продукт, закупен от нас, трябва да ни предоставиш:
- Стокова разписка / Фактура / Касов бон
- Гаранционна карта
Гаранционното обслужване се осъществява по следния начин:
- Транспортните разходи при изпращане на гаранционния продукт се поемат от теб.
- След като ние установим повредата, продуктът се ремонтира в срок от 30 дни или се заменя с нов.
- След ремонта или подмянатата на продукта, той се изпраща обратно до удобен за теб офис на Еконт за наша сметка,
като ще ти възстановим сумата която си заплатил за круеирската такса при изпращането на гаранционния продукт към нас.
Рекламацията се предявява пред Продавача. При предявяване на рекламация, трябва да посочиш предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
Имаш право да предявиш рекламация при следните обстоятелства:
- Несъответствие на получения продукт с договореното при продажба.
- При производствени дефекти и несъответствия, появили се при нормална експлоатация, на територията на Република България.
- Неправилна употреба и/или неправилно съхранение.
- Нарушена цялост от външна намеса.
- Изпускане, удар, приложен натиск, разляти течности.
- Опит за поправка от неоторизирани лица или фирми.
- Неизправности в електрическата инсталация на автомобила.
Доставчикът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до гаранционния срок (упоменат в продукта) след доставянето й, съгласно разпоредбите на чл. 31 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки.
Доставчикът отговаря съгласно законовата гаранция спрямо лица, имащи качеството потребител, по смисъла на §6, т.6 от Допълнителните разпоредби на Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки
Всяко физическо лице, което във връзка с договорите за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и на договорите за продажба на стоки действа извън рамките на неговата търговска или стопанска дейност, занаят или професия или по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на Закона за защита на потребителите
Всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по смисъла на Закона за защита на потребителите действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.