1. СРОК И УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА

Можеш да замениш или върнеш закупен от нас продукт в срок от 30 дни.

За да бъде приета завка за връщане или замяна, продуктът трябва да отговаря на следните условия:

  • Артикулът да бъде в търговски вид, без следи от употреба.
  • Опаковката да бъде в цялостен (ненарушен) вид.

Ако тези условия са спазени, веднага след като го получим обратно от теб, ще направим замяна за предварително избран от теб модел или ще ти възстановим пълната стойност, която си заплатил за него.

2. ЗАМЯНА

Ако желаеш да направиш замяна, моля попълни формата, която се намира в горната част на тази страница (формата е в процес на разработка).

Или се свържи с нас на телефон 0887400004

При замяна на продукт, куриерските такси в посока към НАС и в посока към ТЕБ са за твоя сметка.

3. ВРЪЩАНЕ

Ако желаеш да върнеш продукт към нас и да ти възстановим сумата, която си заплатил за него, моля попълни формата, която се намира в горната част на тази страница (формата е в процес на разработка).

Или се свържи с нас на телефон 0887400004

Начини на връщане на стока:

  • Чрез курерска фирма Еконт
    * В случай, че стоката не съответства на описанието или има фабричен дефект, куриерската такса за връщането се поема от нас.
    * В случай, че няма проблем с получената от теб стока, но желаеш да я върнеш, куриерската такса за връщането се поема от теб и се приспада таксата за изпращане от сумата която ще ти се възстанови.

  • Във физическите ни магазини в гр. София или гр. Пловдив
    * В случай, че няма проблем с получената от теб стока, но желаеш да я върнеш , таксата за изпращане се приспада от сумата която ще ти се възстанови.

Възстановяването на сума за закупен от нас продукт може да се направи по следните начини:

1. Когато продуктът е закупен онлайн

  • Като изпратите върнатия продукт до офис на Еконт гр. София Люлин 5 с наложен платеж (Получавате сумата от Еконт до 2 работни дни)
  • По банков път (Получавате сумата по сметката си до 14 работни дни)
  • В брой във физическите ни магазини в гр. София или гр. Пловдив

2. Когато продуктът е закупен от физическите ни магазини

  • В брой във физическите ни магазини в гр. София или гр. Пловдив със задължително придружен касов бон.
  • Като изпратите върнатия продукт до офис на Еконт гр. София Люлин 5 с наложен платеж със задължително придружен касов бон (Получавате сумата от Еконт до 2 работни дни)

4. КЪСНИ ЗАМЕНИ

При извънредни ситуации и открити дефекти можеш да подмениш избран артикул и в по-дълъг от стандартния срок.

Тези случаи ще бъдат разгледани от екипа на Bestauto индивидуално и ще бъдат изпълнени извън посочената тук политика.

Bestauto.bg следва международните стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България.

Дата на последна редакция: 11.08.2022г.

Регистрация