Можеш да замениш или върнеш закупен от нас продукт в срок от: 30 (тридесет) дни.
За да бъде приета заявка за връщане или замяна, продуктът трябва да отговаря на следните условия:
- Артикулът да бъде в търговски вид, без следи от употреба.
- Опаковката да бъде в цялостен (ненарушен) вид.
Ако желаеш да направиш замяна, моля попълни формата, която се намира в горната част на тази страница.
Или се свържи с нас на телефон 0887400004
При замяна на продукт, куриерските такси в посока към НАС и в посока към ТЕБ са за твоя сметка.
Ако желаеш да върнеш продукт към нас и да ти възстановим сумата, която си заплатил за него, моля попълни формата, която се намира в горната част на тази страница.
Или се свържи с нас на телефон 0887400004
Начини на връщане на стока:
- Чрез курерска фирма Еконт
* В случай, че стоката не съответства на описанието или има фабричен дефект, куриерската такса за връщането се поема от нас.
* В случай, че няма проблем с получената от теб стока, но желаеш да я върнеш, куриерската такса за връщането се поема от теб и се приспада таксата за изпращане от сумата която ще ти се възстанови. - Във физическите ни магазини в гр. София или гр. Пловдив
* В случай, че няма проблем с получената от теб стока, но желаеш да я върнеш , таксата за изпращане се приспада от сумата която ще ти се възстанови.
Възстановяването на сума за закупен от нас продукт може да се направи по следните начини:
1. Когато продуктът е закупен онлайн
- Като изпратите върнатия продукт до офис на Еконт гр. София Люлин 1 Европа с наложен платеж (Получавате сумата от Еконт до 2 работни дни)
- По банков път (Получавате сумата по сметката си до 14 работни дни)
- В брой във физическите ни магазини в гр. София или гр. Пловдив
2. Когато продуктът е закупен от физическите ни магазини
- В брой във физическите ни магазини в гр. София или гр. Пловдив със задължително придружен касов бон.
- Като изпратите върнатия продукт до офис на Еконт гр. София Люлин 1 Европа с наложен платеж със задължително придружен касов бон (Получавате сумата от Еконт до 2 работни дни)
При извънредни ситуации и открити дефекти можеш да подмениш избран артикул и в по-дълъг от стандартния срок.
Тези случаи ще бъдат разгледани от екипа на Bestauto индивидуално и ще бъдат изпълнени извън посочената тук политика.
Bestauto.bg следва международните стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България.
Дата на последна редакция: 11.08.2022г.